Happiness

Happiness is the only thing that multiplies when you share it (Albert Schweitzer)

Hand lettering

Voor de taalfanaten onder jullie: JA er staat een DT-fout in. Laat mij maar branden in de hel! Ik heb lang getwijfeld om dit te posten omdat ik liefst wil dat de focus van mijn posts ligt op quote en de hand lettering (en niet op mijn spellingsvaardigheden). Ik post het nu toch omdat ik dit echt een geslaagde hand lettering vind, eén van de meest geslaagde tot nu toe zelfs. Jammer van de fout, dat wel.

Leave a Reply

