Fall paper garland

Fall paper garland

Fall is really there now! Time for new paper decorations! For this garland, I started with painting the paper I wanted to use. I used only brown watercolour and painted that with a thick brush and with a paper tissue.

De herfst is nu echt daar! Tijd voor nieuwe papieren versieringen! Voor deze slinger heb ik het papier dat ik wou gebruiken eerst geverfd. Ik gebruikte enkel bruine waterverf en ik verfde het papier met een dikke borstel en een papieren zakdoekje: afdrukken maken met borstel, uitsmeren met zakdoekje.

Fall paper garland

I found inspiration for the shapes of the leaves on the internet. After I cut out the leaves, I drew the vain system lightly with brown watercolours.

Op het internet vond ik inspiratie voor de verschillende bladeren. Nadat ik ze had uitgeknipt, tekende ik de nerven lichtjes met bruine waterverf.

fall paper garland

010

006

Leave a Reply

