A DIY present for a friend, PART 2

197

The inside of the present! As you probably can see, the theme was ‘wrapping and decorating presents’. I chose for a purple – black -orange color sheme and that turned out really well!

De binnenkant van het cadeautje! Zoals je waarschijnlijk kan zien was het thema ‘cadeautjes inpakken en versieren’. Ik koos voor een paars – zwart – oranje kleurschema en dat heeft heel goed gewerkt!

196

151

Mini flaglines! Patterned paper and letter stamps: Hema, 1 euro for 1 kilo! I’m a fan!

Mini vlaggenlijntjes! Het papier met motiefjes én de letterstempels komen van de Hema, 1 euro voor 1 kilo papier! Ik ben fan!

150

I bought a set of linoleum cutters recently and this was one of my first attempts at carving my own stamps! I like this a lot and wil surely do this more often. I didn’t use the more expensive linoleum but instead I used a regular eraser (and forgot to make a picture of the print, typically me).

Ik kocht onlangs een set gutsen en dit was een van mijn eerste pogingen om zelf stempels te snijden! Ik heb de smaak helemaal te pakken en ga dit zeker vaker doen! Ik gebruikte hiervoor niet het duurdere linoleum maar kocht een gewone vlakgom (en vergat een foto te maken van de afdruk, typisch ik).

153

I made 2 kinds of paper bows, try it yourself here and here

Ik maakte zelf 2 soorten papieren strikken, hier en hier kan je het zelf ook proberen.

152

I pimped my own wrapping paper using a lint roller! I cut out thin crafting rubber and simply stuck that onto the sticky layer of the roller. I painted the rubber red and stamping I went! I LOVE THIS! When you want to try a different design, you simply peel of a layer of the lint roller and try again!

Ik pimpte mijn eigen inpakpapier door een klerenborstel te gebruiken! Ik knipte de vormen die ik wou uit knutselrubber en plakte dat simpelweg op kleeflaag van de borstel. Ik verfde het rubber rood en kon meteen aan de slag. Ik vind dit helemaal GEWELDIG! Als je je ontwerp beu bent, kan je gewoon een laag van de klerenborstel halen en opnieuw beginnen.

195

Leave a Reply

