Pocket camera bag

016

017

My old pocket camerabag broke, so I really needed a new one. I couldn’t find a pattern so I had to make one myself. I had to adjust while working but I’m really happy with the result! Sewing the black border was very hard though. I couldn’t turn the bag easily inside out since it is quite thick and small. Moving the border along my sewing machine was hard!

Het hoesje voor mijn compact camera was al even stuk, dus had ik dringend een nieuw nodig. Ik kon nergens een patroon vinden en heb er dus zelf één moeten maken. Ik heb het moeten aanpassen en tijdens het naaien zelfs moeten bijknippen maar ik ben eigenlijk echt tevreden met het resultaat! De zwarte rand naaien was wel heel moeilijk. Ik kon het hoesje niet makkelijk binnenste buiten keren omdat het vrij klein en stevig is (er zit een laag volumevlies tussen). Hierdoor was het erg moeilijk om het hoesje onder mijn naaimachine te manoeuvreren.

2 responses to “Pocket camera bag

  1. Pingback: Summer Bucket list wrap-up | coralidea

  2. Pingback: 25 => 26 goal recap | coralidea

Leave a Reply

