Teabag wall art

001   002 (2)

The hallway of my appartment is painted in a very light purple that I didn’t quite like. That’s why I glued teabags to the wall. I never use the same kind of teabag more than twice. The last few months, it’s getting harder to find new teabags, since I already have the more current ones!

De hal van mijn appartement is geschilderd in een heel lichtpaars dat ik niet echt mooi vind. Ik loste dit probleem op door theezakjes in rijen op de muur te kleven. Ik gebruik nooit hetzelfde soort theezakje meer dan twee keer. De laatste paar maanden wordt het lastiger om nieuwe theezakjes te vinden: de vaakst voorkomende heb ik al hangen!

 

 

2 responses to “Teabag wall art

  1. Tinke

    Hoi Coralie!
    Geweldig idee, die theezakjes muur. Ik ben zelf ook een hele verzameling aan het aanleggen en als ik ooit een eigen huis heb, wil ik daarin één muur helemaal mee volplakken!
    Ik vroeg me af hoe jij het eigenlijk hebt gedaan, want ik zoek zelf ook nog naar de ideale manier.
    grts

    • Hoi! Dankjewel!
      Ik zocht een relatief goedkope en makkelijke manier. Ik knip telkens een A4-papier in stroken en plak de zakjes hier per 5 of per 6 op. De stroken hang ik op de muur met kleine bolletjes kneedlijm.
      Groetjes!

Leave a Reply

