Earring organizer

002

I’m proud of my earring organizer! There is even some space left for new earrings 🙂
I bought a framework (thriftshop) and some lace; had a hard time fixing the lace to the framework though. I first tried glue but this couldn’t hold the weight of the earrings. I ended up stapling it.

Ik ben best trots op mijn oorbel opbergsysteem. Er is zelfs nog plaats vrij voor nieuwe oorbellen 🙂
Ik kocht een kader (kringwinkel) en wat kant; de kant aan het kader bevestigen was verrassend moeilijk. Ik probeerde het eerst met lijm, maar die kon het gewicht van de oorbellen niet verdragen. Uiteindelijk heb ik alles aan elkaar geniet.

Leave a Reply

