Wild bibs

I made a series of animal print bibs! Meant as a birth gift, since there are quite a few babies being born these last few months. I found the pattern here. She’s suggesting to use tricot on one side and fleece or terry on the other. I did my own thing and used cotton on one side and some kind of ‘hairy cotton’ with animal print on the other, except for one single terry exception.

Ik maakte een serie dierenprint slabbetjes! Bedoeld als geboortecadeautjes, er worden nogal wat baby’s geboren in onze omgeving de laatste tijd, en een hip geboortecadeautje is dan wel op zijn plaats! Het patroon vond ik hier. Ik maakte telkens de grootste slab (dreumes). Zij suggereert om tricot te gebruiken aan de ene kant en fleece of badstof aan de andere kant. Ik deed lekker eigenzinnig mijn eigen ding en gebruikte katoen aan de ene kant en een soort van ‘harig katoen’ met dierenprint aan de andere kant, op één enkele badstoffen uitzondering na dan.

 

DSC00740

 

DSC00737

DSC00738

 

Leave a comment